Hurghada - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Mieke Kester - WaarBenJij.nu Hurghada - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Mieke Kester - WaarBenJij.nu

Hurghada

Door: Mieke van Kester

Blijf op de hoogte en volg Mieke

11 Juli 2012 | Egypte, Caïro

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje van de reizegster. Ondertussen zit ik alweer een aantal dagen in het mooie maar warme egypte. Heb het wel echt super naar mijn zin! Egypte valt me echt alles mee . De Egyptenaren zijn wel erg opdringerig , mijn (blonde) collega heeft al wat liefdesbrieven ontvangen hoor. Zeker als ze weten dat je uit Nederland komt. Voor de rest zijn ze vaak wel heel erg gastvrij.

Het hotel had ik ook niet zo veel van verwacht, maar het valt alles mee. De kidsclub is onwijs groot en we kunnen er veel mee! Beetje jammer dat vandaag pas de eerste kinderen kwamen. In die tijd daarvoor hebben we wel veel dingen kunnen doen qua programma. Nu zijn er vandaag 4 kinderen aangekomen en kunnen oook wij lekker aan de slag! Over een paar dagen zal ik helaas worden overgeplaatst naar een ander hotel, omdat de boekingscijfers in dit hotel niet zo hoog zijn. Ik zal gaan werken in Jungle park ook in Hurgada. Ik kijk er wel erg naar uit lekker aan het werk te kunnen, maar vind het ook moeilijk om mijn collega hier achter te laten.

Maandag mijn eerste vrije dag gehad. Super leuke dag gehad. We zijn samen met de meiden die in Jungle park werken op excursie geweest. We begonnen met quad rijden door de woestijn. Zo raar dat je dan om je heen kijkt en alleen maar woestijn ziet. Daarna konden we een rondje op een kameel rijden. Helaas was dat een beetje kort. Daarna ook nog even een rondje op een paard en een ezel gezeten. Daarna kwam het onderdeel wat ik denk ik het leukste vond buggy rijden. We zaten met zijn 4e in een buggy en konden om de beurten rijden. Vervolgens werden we met jeeps naar een dorpje in de woestijn gebracht en werd er verteld hoe ze daar leven. Echt ongelovelijk maar wel super mooi/leuk om te zien.

Nou nu zijn jullie ook weer op de hoogte. Ik laat snel weer wat van me horen

Voor foto’s : https://picasaweb.google.com/miekemikkie/Zomer2012Egypte?authkey=Gv1sRgCOKloree1_rSNg#

Xx Mieke

  • 12 Juli 2012 - 10:55

    Hans:

    Mieke,
    Leuk om te lezen ,geniet er maar van ,hier is het regen en koud.

  • 15 Juli 2012 - 21:16

    Vera :

    Miekee!! Superleuke foto's! Gaaf op die quads en op die kamelen!
    Die tulband staat je trouwens ook heel goed!:p
    Veel plezier nog en succes in het volgende hotel!
    Liefs! xx

  • 16 Juli 2012 - 11:11

    Trees:

    Maak me niet zo jaloers. Het regent en regent hier.
    Wat een verschil met een hete woestijn. Laat de kindertjes maar komen en jij vermaakt je vast wel. Veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 446
Totaal aantal bezoekers 19737

Voorgaande reizen:

06 Juli 2012 - 21 Augustus 2012

Werken in Hurghada, Egypte

01 December 2011 - 15 April 2012

Stage Kappl, Oostenrijk

24 April 2011 - 30 September 2011

Stage Rhodos, Griekenland

30 April 2010 - 15 September 2010

stage in Frankrijk

Landen bezocht: