Egypte - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Mieke Kester - WaarBenJij.nu Egypte - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Mieke Kester - WaarBenJij.nu

Egypte

Blijf op de hoogte en volg Mieke

01 Augustus 2012 | Egypte, Hurghada

Hoi allemaal,

Hier een berichtje uit Jungle auqa park waar ik bijna 3 weken zit nu. Super mooi groot park. Heel uitgebreid en goed verzorgd. Helaas krijgen we hier wel te maken met de mannen cultuur. Dus krijgen soms moeilijk dingen voor elkaar.

Voor de rest een mooi land vooral de zee is er mooi om van te genieten. Duiken heb ik hier echt ontdekt , het is zo mooi. En dat dan onder werktijd 1 x in de zoveel tijd moet er iemand mee op excursie en kunnen we ook duiken heerlijk! We gaan volgende week een dagje naar Luxor ik hoor van zo veel mensen dat het zo mooi is misschien lang vanaf hier maar hoop ik de moeite waard. Voor de rest ook al veel dingen gedaan!

Helaas moet ik de 18e al weer naar huis! Das wel erg jammer en ook jammer dat ik terug moet naar brussel en vanuit daar helemaal naar huis. wegens het visum wat ik heb.

Vandaag hebben we een super leuke dag gehad. Vanavond hebben we spooktocht gehad. HET SUCCESNUMMER VAN DE WEEK. Altijd druk, en super leuk. Voor de rest lopen de kinderaantallen weer erg terug altijd jammer. Maar de kids club loopt voor de rest prima!

Nou er staan weer nieuwe foto's op de link : https://picasaweb.google.com/miekemikkie/Zomer2012Egypte?authkey=Gv1sRgCOKloree1_rSNg#

Ik laat snel weer wat van me horen!

Xx Mieke

  • 02 Augustus 2012 - 09:36

    Jannie:

    Hallo Mieke,
    Wat een leuk filmpje van het duiken, ik zie het al,alleen daarom moet ik al een keer naar Egypte.
    Nog Nog tweeenhalve week dan mag je weer afkoelen in het regenachtige en koude Liertje.
    gr Jannie

  • 05 Augustus 2012 - 17:08

    Theo En Marja:

    Hoi Mieke,

    Leuk te lezen dat je het naar je zin hebt. Egypte is echt een heerlijk land en zeker als je ook nog kunt duiken. Geniet er nog maar even lekker van. Ik horode van je moeder dat je bent ingeloot voor je studie, onwijs leuk voor je. Gefeliciteerd. Tot gauw.

    Groetjes Theo en Marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 19750

Voorgaande reizen:

06 Juli 2012 - 21 Augustus 2012

Werken in Hurghada, Egypte

01 December 2011 - 15 April 2012

Stage Kappl, Oostenrijk

24 April 2011 - 30 September 2011

Stage Rhodos, Griekenland

30 April 2010 - 15 September 2010

stage in Frankrijk

Landen bezocht: