Laatste weekje is aangekomen - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Mieke Kester - WaarBenJij.nu Laatste weekje is aangekomen - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Mieke Kester - WaarBenJij.nu

Laatste weekje is aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Mieke

12 Augustus 2012 | Egypte, Hurghada

Jaja alweer het laatste weekje voordat ik teugvlieg.
Zaterdag gaat mijn vlucht naar Brussel daar word ik lekker opgehaald door papa en mama. Omdat ik langer als een maand in Egypte heb gezeten moet ik terugvliegen naar Brussel even balen maar ach wat doen we eraan.

Maar zo ver is het gelukkig nog niet eerst nog een weekje die hard genieten. Vandaag voor het laatst de dolfijnen excusie begeleid, dus dat betekend snorkelen en duiken. Ook voor mij. Heerlijk zo zonder stress en geluid onderwater. Ik had noooit verwacht dat ik zo kon genieten van het duiken. En dat als deel van je werk. Haha ik heb het wel erg zwaar hoor ;).

Vorige week ben ik samen met mijn collega naar Luxor geweest. Om weg te branden. Haha echt een stik hitte. Maar echt de moeite waard!!! We hebben 4 uur heen en 4 uur terug in de bus gezeten. Daar heb ik ook eindelijk een beetje historie van het land egypte gezien. Aangezien de rest van egypte met uitzondering van Caïro bestaat uit alleen maar woestijn. Een hele mooie dag gehad. Ik zal zo ook nog even wat foto's plaatsen op picasa...... de link van vorige keer!

Morgen laatste dag vrij dus ga ik me wagen in aan het paracalen. Daarna nog even bij bruinen voor het geval dat ik niet bruin terug kom.

Van de week nog even goed afscheid nemen van mijn collega die donderdag weg gaat en daarna ben ik toch echt aan de beurt.

Nou ik denk dat jullie nu ondertussen weer genoeg op de hoogte zijn.
pfff.... wat kan 6 weken toch vliegen ongelovelijk. Ik mis de 5 maanden stage.

Xx Mieke

  • 12 Augustus 2012 - 20:35

    Marloes En Trees:

    He Miek,

    Wat een heerlijk leventje heb je daar toch! We zijn jaloers. Kan me voorstellen dat je nog niet terug naar NL wilt. Maar anderzijds; er wacht weer een mooie nieuwe uitdaging voor je. Enne, ik (Marloes) heb je gister wel gemist bij de Bradelierloop hoor! Als je terug bent moeten we maar weer snel wat gezelligs gaan doen.

    Geniet nog even van je laatste weekje!

    Liefs, Trees en Marloes

  • 13 Augustus 2012 - 23:48

    Kristel:

    Jeetje dat gaat idd snel! Fijn dat je het naar je zin hebt. Tot volgende week! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 1929
Totaal aantal bezoekers 19755

Voorgaande reizen:

06 Juli 2012 - 21 Augustus 2012

Werken in Hurghada, Egypte

01 December 2011 - 15 April 2012

Stage Kappl, Oostenrijk

24 April 2011 - 30 September 2011

Stage Rhodos, Griekenland

30 April 2010 - 15 September 2010

stage in Frankrijk

Landen bezocht: