Kappl place to be ! - Reisverslag uit Kappl, Oostenrijk van Mieke Kester - WaarBenJij.nu Kappl place to be ! - Reisverslag uit Kappl, Oostenrijk van Mieke Kester - WaarBenJij.nu

Kappl place to be !

Door: Mieke van Kester

Blijf op de hoogte en volg Mieke

03 Maart 2012 | Oostenrijk, Kappl

Hoi allemaal,

Ik dacht ik laat weer eens wat van me horen . Druk druk druk hier! Bij mij geld natuurlijk : geen nieuws goed nieuws. Het is zo vervelend dat ik geen internet heb en alleen af en toe even mijn mail kan checken.

Maar hier gaat alles super gister afsluiter gehad van de Nederlandse weken. Iedereen ondertussen weer naar huis en dan blijf je weer met zijn 4e over. Gelukkig, voor nu even wat rust maar ben benieuwd voor hoelang het leuk is. Iedereen die hier was heeft wat gezelligheid meegebracht en die ga ik denk ik ook wel een beetje missen. Hoewel ik wel volhoud hoor ;) Nog maar 6 weekjes ongeveer en dan sta ik gewoon weer bij papa en mama op de stoep met de vraag of ik nog binnen mag komen.
Afgelopen weken hebben me wel weer genoeg gekost, stappen in Ischgl is niet goedkoop ben ik achter gekomen.

Een aantal weken geleden belde mijn broer ineens, met de vraag of hij niet even langs kon komen. De volgende dag stond hij samen met een vriend voor de deur. Die zijn 2 dagen geweest en daarna doorgereden naar Saalbach Hinterglemm. Nou samen met mijn broer en zijn vriend hebben we even Kappl onveilig gemaakt. Haha.

Voor de rest tja, het werk begint een beetje elke week het zelfde te worden. Gelukkig krijg ik vaak wel elke weer een ander niveau van groepje dat er enigszins wat afwisseling in zit. Wat wel leuk is aan een groepje dat vaak als je er veel Energie in stopt dat je veel dank en energie terug krijgt.
Een aantal weken had ik een heel leuk meisje in mijn groepje , die had het heel erg leuk gehad en kwam de laatste dag met een zelfgemaakte muts aan. Dat vond ik al een super leuk gebaar. Kreeg ik een paar weken later post. Had ze een foto gestuurd met een briefje achterop dat ze het zo naar haar zin had gehad en dat ze zo graag terug wilde. Dat soort dingen doet met wel goed hoor , en geeft me weer genoeg energie.

En oja het weer . Veel te goed eigenlijk, ik weet het het is nooit goed. Afgelopen week is het een aantal keer ongveer 15 graden boven op de berg geweest. Dat doet de sneeuw niet veel goeds. Het was zo’n goede winter er lag zoveel sneeuw en nu smelt het weer net zo snel. Maar volgens de berichten gaat het hopelijk zondag weer lekker sneeuwen dat is maar goed ook. Anders moet ik ook nog veel eerder weg.

Nou hoop dat jullie nu weer een beetje op de hoogte zijn. En onthoud geen bericht , goed bericht. Ik red met wel hoor ! Gaat allemaal prima !!!!!

Xx Mieke

Ps. Mis jullie wel hoor !!

  • 04 Maart 2012 - 18:28

    Frances:

    Geniet er nog maar even lekker van. &tot snel in Utrecht hahaha

  • 04 Maart 2012 - 19:20

    Gitta:

    Servus Mieke,

    Leuk verslag! Probeer de laatste weken nog maar goed te genieten daar, weer terug in Nederland zul je zien dat alles weer z'n normale gangetje gaat. Zo'n uitstapje naar het buitenland is wel heel speciaal dat zul je nooit meer vergeten! :)

    Ciao, Gitta

  • 05 Maart 2012 - 20:00

    Lariss:

    Heee,,!

    Yeah eindelijk weer een berichtje..:) en gelukkig nog steeds naar je zin!
    Nog even en je bent weer thuis :')

    Het is zo te lezen wel lekker weer..! heel wat anders dan de temperaturen van een paar weken geleden. Geniet nog even van je laatste weekjes, voor je het weet ben je weer terug in De Lier :)

    Mis je!!

    xx

  • 07 Maart 2012 - 08:26

    Trees:

    Hoi Mieke,
    Wat heb jij weer een hoop nieuwe ervaringen opgedaan. Deze winter zal je vast niet zo snel vergeten.
    Je Duits zal er ook vast wel met sprongen op vooruit zijn gegaan.
    Ja, en dan de laatste lootjes nog. Van lieverlee zal het vast steeds stiller gaan worden. Wie weet ga je nog een aantal heerlijk zonnige dagen krijgen, zodat het echt op vakantie gaat lijken.
    Nog veel sterkte maar ook veel plezier.
    Tot in Nederland.
    groetjes Trees

  • 20 Maart 2012 - 22:30

    Ester:

    Jooo ik wist niet dat jij een forum bij hield! hahaha cool! Maar die titel mag je wel veranderen hoor! ;)

    in ieder geval nog veel plezier daar! Maak er nog het beste van!

    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Kappl

Stage Kappl, Oostenrijk

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2012

Kappl place to be !

16 Januari 2012

Anwarter gehaald

13 Januari 2012

Ben ik weer !

21 December 2011

ik laat ook eens van me horen !
Mieke

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 19800

Voorgaande reizen:

06 Juli 2012 - 21 Augustus 2012

Werken in Hurghada, Egypte

01 December 2011 - 15 April 2012

Stage Kappl, Oostenrijk

24 April 2011 - 30 September 2011

Stage Rhodos, Griekenland

30 April 2010 - 15 September 2010

stage in Frankrijk

Landen bezocht: