1e reisverslag - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Mieke Kester - WaarBenJij.nu 1e reisverslag - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Mieke Kester - WaarBenJij.nu

1e reisverslag

Door: miekevankester

Blijf op de hoogte en volg Mieke

03 Mei 2010 | Frankrijk, Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil

Zo hehe even de rust gevonden om een berichtje te schrijven voor jullie.
Ik ben hier nu een paar dagen en het lijkt me wel heel erg leuk.
Vrijdag het vertrek, wat is het toch moeilijk om voor 5 maanden afscheid te nemen van iedereen die je dierbaar is. Op dat moment sta je daar en vraag ik me echt af waarom ik dit ook al weer deed. Maar uiteindelijk tot rust gekomen in het vliegtuig, ach ja je kan toch niet meer terug. Daarna nog een stuk met de auto rijden. Dan kom je aan op de camping al half in het donker, iedereen ontmoet en daarna lekker voldaan gaan slapen. De volgende dag onszelf maar even rondgeleid op de camping, het verbaarde ons echt dat het hier zo groot is. Er zijn hele grote stukken gewoon leeg of voor de dieren. Trouwens dat is ook nog een ding dieren, ik heb er niet veel mee, maar die elzels zijn echt schattig. Daarna werden we gelijk aan het werk gezet om de bar bij het zwembad helemaal op te ruimen. Wat was het daar een zooitje met alle spullen die daar de hele winter hadden gestaan. ’s Avonds hebben wij nog even meegedraaid in het restaurant en zondag hebben wij schoongemaakt. Ach ik maak lange dagen ik ben zo van 10 tot half 11 ’s avonds bezig maar het is niet heel hard werken alles op zij n tijd zeker nu het nog geen hoogseizoen is. Nou dat was hem weer tot de volgende ……. Keer

Love you!
-xxx- Mieke

• 24 Mei 2010 - 18:48

Jur:

Ha die Miek,
    Leuk om een stukje van je ervaringen te lezen.Van je moeder hoorden we dat het de eerste dagen erg koud is geweest.Op dit moment is het erg lekker weer hier.Je moet maar denken dat Frankrijk een heel zonnig land is, dus dat komt helemaal goed.Er gaan ook elk jaar veel mensen naar toe met een zonnig humeur- zoals ik bv- dus dat is gewoon allemaal extra.
    Geniet van het land en de mensen.Laat nog maar es wat van je horen.

Groet Jur en Rieky