volle hoogseizoen - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Mieke Kester - WaarBenJij.nu volle hoogseizoen - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Mieke Kester - WaarBenJij.nu

volle hoogseizoen

Door: miekevankester

Blijf op de hoogte en volg Mieke

16 Juli 2010 | Frankrijk, Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil

zo hehe eindelijk even tijd om ook aan jullie thuis te denken. In tussen is er een hele drukke periode aangebroken. Onderhand is al het personeel aangekomen en zijn we met een team van zo'n 15 mensen personeel.

Onderhand een week geleden zijn mijn ouders 1,5 week geweest. Dat was echt weer super leuk om ze te zien en na die tijd krijg je de kracht weer om dit avontuur af te maken. Ik had me niet beseft dat ik ze zo erg miste. Ik ben in de tijd 2x een dagje weg geweest met ze. Heel erg gezellig.

Dan heb ik ook 14 julliet mee gemaakt. Na het werk zijn we met zijn alle naar benede gegaan en hebben daar een heel heel erg gezellig feestje gehad en dan ook nog een keer die berg oplopen 's nachts en dan de volgende ochtend natuurlijk weer vroeg aan het werk. pfff.... wat heb ik het zwaar.

nou ik ga eten doeeg
-xxxx- Mieke
mis jullie!

  • 16 Juli 2010 - 19:10

    Jannie:

    Wij vonden het heel erg leuk om jou te zien,de camping was super,en jullie maken het met elkaar erg gezellig.We missen jou ook maar het is nog maar 61 dagen.
    xxx je vader en moeder

  • 02 Augustus 2010 - 10:19

    Trees:

    Bonjour Mieke,
    Ca-va?
    Leuk om weer eens wat van je te lezen.
    Je Frans gaat zeker met sprongen vooruit? Of moet je meer de Nederlandse kinderen vermaken? Zijn er ook leuke Franse jongens?
    Nog een gezellige tijd!
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil

stage in Frankrijk

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2010

weer thuis :'(

16 Juli 2010

volle hoogseizoen

23 Juni 2010

drukke week

14 Juni 2010

weer eens regen

05 Juni 2010

wat een slecht leven
Mieke

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 19800

Voorgaande reizen:

06 Juli 2012 - 21 Augustus 2012

Werken in Hurghada, Egypte

01 December 2011 - 15 April 2012

Stage Kappl, Oostenrijk

24 April 2011 - 30 September 2011

Stage Rhodos, Griekenland

30 April 2010 - 15 September 2010

stage in Frankrijk

Landen bezocht: