volle hoogseizoen - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Mieke Kester - WaarBenJij.nu volle hoogseizoen - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Mieke Kester - WaarBenJij.nu

volle hoogseizoen

Door: miekevankester

Blijf op de hoogte en volg Mieke

16 Juli 2010 | Frankrijk, Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil

zo hehe eindelijk even tijd om ook aan jullie thuis te denken. In tussen is er een hele drukke periode aangebroken. Onderhand is al het personeel aangekomen en zijn we met een team van zo'n 15 mensen personeel.

Onderhand een week geleden zijn mijn ouders 1,5 week geweest. Dat was echt weer super leuk om ze te zien en na die tijd krijg je de kracht weer om dit avontuur af te maken. Ik had me niet beseft dat ik ze zo erg miste. Ik ben in de tijd 2x een dagje weg geweest met ze. Heel erg gezellig.

Dan heb ik ook 14 julliet mee gemaakt. Na het werk zijn we met zijn alle naar benede gegaan en hebben daar een heel heel erg gezellig feestje gehad en dan ook nog een keer die berg oplopen 's nachts en dan de volgende ochtend natuurlijk weer vroeg aan het werk. pfff.... wat heb ik het zwaar.

nou ik ga eten doeeg
-xxxx- Mieke
mis jullie!

• 16 Juli 2010 - 19:10

Jannie:

Wij vonden het heel erg leuk om jou te zien,de camping was super,en jullie maken het met elkaar erg gezellig.We missen jou ook maar het is nog maar 61 dagen.
    xxx je vader en moeder

• 02 Augustus 2010 - 10:19

Trees:

Bonjour Mieke,
    Ca-va?
    Leuk om weer eens wat van je te lezen.
    Je Frans gaat zeker met sprongen vooruit? Of moet je meer de Nederlandse kinderen vermaken? Zijn er ook leuke Franse jongens?
    Nog een gezellige tijd!
    groetjes