weer thuis :'( - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Mieke Kester - WaarBenJij.nu weer thuis :'( - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Mieke Kester - WaarBenJij.nu

weer thuis :'(

Door: miekevankester

Blijf op de hoogte en volg Mieke

27 Augustus 2010 | Nederland, De Lier

halllo allemaal,

zo nu weer terug in Nederland. Eigenlijk veel te vroeg dat verwacht. Wat is er gebeurt??
Ik ben ziek geworden en dan kom je maar weer terug naar huis.

Tijdens mijn stage ben ik ziek geworden. Doordat ik koorts had en zo'n last van mijn buik is er toch een dokter gekomen op de camping. Die vertelde dat ik accuut naar het ziekenhuis moest. Na snel wat spulletjes te hebben gezocht kwam de ambulance. Toen kwam de ambulance en stapte ik onder de belangstelling van veel campinggasten. Galukkig reden we rustig naar het ziekenhuis in Sarlat.

Binnen 12 uur kreeg ik allerlei scans en de volgende dag kreeg ik te horen dat ik binnen een uur een operatie zou krijgen omdat ik een cyste had en voor de rest had ik last van een ontsteking en een urineweginfectie.Na de operatie was ik nog heel erg moe en heb er nog wel veel last van gehad. Ik heb voor de rest nog een week in het ziekenhuis gelegen. Van Zaterdag tot zaterdag in het ziekenhuis voelde ik me al een heel erg stuk beter en wilde ik eigenlijk blijven in Frankrijk.

Nadat ik was ontslagen uit het ziekenhuis merkte ik op de camping toch wel dat ik er nog veel last van had dus daarom heb ik besloten om toch naar huis te gaan. Nu ben ik weer thuis en had ik eigenljk willen blijven. Nu ik thuis ben merk ik wel gewoon dat het een goede keus is geweest om naar huis te gaan omdat ik nog heel erg moe ben. Nu is het gewoon weer beter worden en het avontuur heeft nu toch een raar einde gehad. Dus helaas een ander einde als ik zelf gehoopt had. Gelukkig is mijn stage wel als voldoende af kunnen sluiten. En dan zit je ineens thuis.

-xxxx- Mieke

• 29 Augustus 2010 - 12:59

Marc En Elma:

HOi Mieke,

wat een verhaal zeg! Gelukkig is alles goed afgelopen en ik begrijp dat je het wel naar je zin hebt gehad in Les Eyzies.

Veel succes verder
    groetjes van Marc en Elma

• 24 September 2010 - 08:48

Vikita:

Jeetje Mieke toch! :(

Heeeeel veel sterkte nog (K)