drukke week - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Mieke Kester - WaarBenJij.nu drukke week - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Mieke Kester - WaarBenJij.nu

drukke week

Door: miekevankester

Blijf op de hoogte en volg Mieke

23 Juni 2010 | Frankrijk, Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil

hey allemaal,

daar ben ik weer op mijn vrije dag om jullie te vertellen wat hier allemaal gebeurt. Vandaag heerlijk weer zo'n graad of 26 heerlijk dus.... en zaterdag gaat het al weer 33 graden worden.

Ik ben vandaag samen met een collaga naar het meer van Tamnies geweest. Echt een heel lekker dagje gehad en weer lekker uitgerust.

Maandag avond zijn we naar le Fête de la Music geweest met al het personeel. We hadden een busje geregeld en zijn met zijn alle op pad geweest. In Sarlat waren alle straten vol met muzikanten en muziek, vol met mensen die alleen maar konden feesten. Het was een hele gezellig avond en zo doe je ook nog een wat met je collega's. Voor foto's kijk mijn hyves.

morgen komen mijn ouders.:D echt super leuk en ik kijk er natuurlijk naar uit, en ook morgen voetbal dus ik mag met weer lekker uitdossen dat wordt weer heel erg gezellig met zijn alle kijken.!!

nou dat was het weer!! tot de volgende keer!!

kijk ook eens voor foto's op :

-xxx- Mieke (L)

• 23 Juni 2010 - 19:47

Kris:

Dat klinkt allemaal erg leuk en gezellig :D Wij krijgen t weekend gelukkig ook lekker weer.
    Heeeeel veel plezier morgen met je ouders, dat zal wel heel leuk zijn om die weer te zien!
    xx

• 23 Juni 2010 - 20:06

Trees:

Dit begint echt op vakantie te lijken.
    Het mooie weer zal er ook zeker goed aan doen.Kan je eindelijk je dikke truien in de kast laten.
    Het is maar goed dat Nederland niet tegen Frankrijk hoeft te voetballen.