weer eens regen - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Mieke Kester - WaarBenJij.nu weer eens regen - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Mieke Kester - WaarBenJij.nu

weer eens regen

Door: miekevankester

Blijf op de hoogte en volg Mieke

14 Juni 2010 | Frankrijk, Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil

zo weer een berichtje!
Weer eens regen echt een heel stuk minder pff... en dan is het ook nog koud en dan heb ik een vrije dag. Vandaag niet zo veel gedaan alleen even oranje gekeken gewonnen :D joeppie. En nog even naar benede geweest voor wat boodschapjes.

Vorige week donderdag hebbne floor en ik afgesproken met klasgenoten in Belvés en hebben een heel leuk dagje gahad en hebben elkaar lekker gesproken. Bij terugkomst zeiden Floor en ik tegen elkaar dat we het eigenlijk helmaal niet zo slecht hadden. Wij hebben zo veel afwisseling in ons werk en met het kleine groepje wat hier loopt aan personeel is het heel erg gezellig.

nouja ik ga maar weer eens afsluiten tot de volgende keer!!

-xxx- Mieke

• 14 Juni 2010 - 18:12

Trees:

Hoi Mieke, nou de regen heb je inmiddels wel gezien, laat de hittegolf nu maar komen.
    Zijn er al veel toeristen? Over 3 weken gaan hier de eerste scholen dicht, dus werk aan de winkel voor je.
    Wie weet moet Nederland straks tegen Frankrijk voetballen, durf je dan oranje spullen op te hangen?
    Tot het volgende berichtje, groetjes

• 15 Juni 2010 - 09:56

Hans:

Kunnen ze die camping niet overdekken dan heb je geen last meer van de regen.

• 15 Juni 2010 - 14:48

Jannie:

Heb je voor ons al mooi weer besteld volgende week, anders komen we niet.
    We hebben er zin in.
    xxx Jannie

• 15 Juni 2010 - 14:49

Oma Kootstra Oom Jan:

Mieke wat fijn dat je het zo gezellig hebt. Ook bij ons regent het af en toe, dus dat maakt niet uit. We sturen jou een kaartje met wat geld. Doe er wat leuks mee.

Groeten van oma Kootstra en Jan.

• 18 Juni 2010 - 08:20

Marianne:

Hallo Mieke, heb je je laptop al weer terug of neemt mama hem mee? Toch wel lastig he, zo zonder internet. Ik vind het heel leuk om af en toe te horen hoe of het met je gaat.Hoe is het met de beestenboel, moet je ook de stallen schoonmaken van de ezel en de geiten? Ik zou maar wat graag even om het hoekje komen kijken bij je.Mijn nichtje zit aan de Cote d Azur en heeft ook vreeeeeselijk veel regen gehad. Werk ze en tot de volgende keer , Marianne.