wat een slecht leven - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Mieke Kester - WaarBenJij.nu wat een slecht leven - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Mieke Kester - WaarBenJij.nu

wat een slecht leven

Door: miekevankester

Blijf op de hoogte en volg Mieke

05 Juni 2010 | Frankrijk, Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil

haai allemaal,

jaja daar ben ik weer met een berichtje uit frankrijk omjullie op de hoogte te houden van de voorderingen hier!

nou goed niews alles gaat goed hier ik heb het erg naar mijn zin. Vorige weekend ben ik met 5 meiden uitgewees dat was erg gezellig:D

De zon is er weer heerlijk bij en daar genieten we ook van .....nouja afen toe een beetje zeiken dat het te warm is het is ook nooit goed in deze wereld maar ach... ik zal er aan meoten wennen.

woensdag was mij n vrije dag en ik ben met mijn collag lekker wezen shoppen in Periqieux dat was echt een lekker dagje weg dan ben je wel blij als je even een dagje weg kan van de camping.

en oja ik ben ook niet wezen hardlopen met floor we moeten het wel gezond houden he!! maar dat heb ik geweten nu, 2dagen later heb ik er nog last van haha!
maar wel sportief (a)

nouja dat was eigenlijk mijn volle week weer. Ik mis me laptop!!

zonnigge groetjes en kusjes uit France!

-xxxx- Mieke
love you, mis jullie !!

• 06 Juni 2010 - 00:53

Sgattjee (A) Ike Dus:

Haaaj sgat :D

Super goe dat je bn weze stappen, want je moet nu enorm afkicken natuurlijk nu je daar zit ^^

Maar dat gaan we inhalen, en nee niet bij een gay bar ofsjeuw :D

Keep the 6-pack alive en neem het er van hea :D

Kussjeeeeeeeeee (L) lj

• 06 Juni 2010 - 09:20

Hans:

Ben jij... nu wel of niet wezen hardlopen??dat is toch wel heeel bijzonder!
    Nog niets van je toppertje gehoord,helaas.
    Groetjes ook aan de ezels.
    mis je ook; Papa

• 06 Juni 2010 - 12:57

Mieke:

Hee Mieke!

Leuk om te lezen dat het goed gaat en je het naar je zin hebt. Hoe is het met je Frans? En heb je al veel animatie gedaan? Of zijn er nog niet veel kinderen?

Hoop dat je nog veel lekker weer krijgt en geen regen..
    Veel plezier en geniet ervan:) En werkse natuurlijk!

xxx Vera