EINDELIJK ZON!!!! - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Mieke Kester - WaarBenJij.nu EINDELIJK ZON!!!! - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Mieke Kester - WaarBenJij.nu

EINDELIJK ZON!!!!

Door: miekevankester

Blijf op de hoogte en volg Mieke

24 Mei 2010 | Frankrijk, Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil

hehe eindelijk mooi weer! ik wist neit dat het nog bestond. Maar nu al een heel aantal dagen zon en elk half uurtje die we vrij zijn lekker in het zonnetje aan het zwembad liggen. Jullie zullen mij niet meer herkennen zodra ik terug kom want dan ben ik poepie bruin :D! Nu weet ik weer waar ik het voor doe. En als je een dagje vrij ben zoals nu lig ik heel de dag een het zwembad heerlijk! Het werk is nog steedsa wel lange dagen maar nu begin in ik eindelijk een beetje te wennen en vind ik het ook erg gezellig met mijn collega's.

Mis jullie allemaal wel hoor !
-xxx- Mieke

  • 24 Mei 2010 - 20:22

    Elly:

    Hoi Mieke, Hier eindelijk ook lekker weer!! Je laptop is gebracht en nu al een paar dagen in de Lier. Maar kun jij mij de naam en het adres geven van deze persoon die hem bij mij heeft gebracht? Hij vertelde mij het een en ander over tuinaanleg.
    Veel plezier in Frankrijk en ik hoor dat het een leuke en mooie plek is, groeten van Piet en Elly

  • 25 Mei 2010 - 10:38

    Denise:

    Heei miekjee

    Gelukkig nu wat beter weer dus, mooi dat je 't naar je zin hebt daar,, mis je wel hoor schtaje!

    xx Denise

  • 25 Mei 2010 - 18:18

    Marianne:

    Hee Mieke, leuk om even te lezen hoe of je het hebt. Ik hoorde dat het best wel lange dagen zijn, dat zal wel tegenvallen in het hoofdseizoen. Dus geniet maar lekker van het zwembad!!!! Hoe is het met de ezel,heb je al vriendschap gesloten? Tot horens, Marianne.

  • 26 Mei 2010 - 17:28

    Larissa:

    Miekee..!!

    Mooi, dat het weer beter weer is..!! jij hebt echt alles meegemaakt hea,, eerst sneeuw en nu zonn..!!:D:D

    Gelukkig heb je het naar je zin en zijn het leuke collega's

    Mis je wel hoorr..!!

    x. Lariss(L)

  • 26 Mei 2010 - 19:36

    Trees :

    Hoi Mieke,
    Gelukkig dat het weer nu mee gaat werken. Laat nu de toeristen maar komen.
    Kan je tenminste echt aan je animatieprogramma beginnen.
    Heerlijk dat je af en toe ook nog tijd hebt om lekker aan het zwembad te liggen.
    groetjes en veel plezier
    p.s. je volgende mail in het Frans?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil

stage in Frankrijk

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2010

weer thuis :'(

16 Juli 2010

volle hoogseizoen

23 Juni 2010

drukke week

14 Juni 2010

weer eens regen

05 Juni 2010

wat een slecht leven
Mieke

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 19800

Voorgaande reizen:

06 Juli 2012 - 21 Augustus 2012

Werken in Hurghada, Egypte

01 December 2011 - 15 April 2012

Stage Kappl, Oostenrijk

24 April 2011 - 30 September 2011

Stage Rhodos, Griekenland

30 April 2010 - 15 September 2010

stage in Frankrijk

Landen bezocht: