3e reisverslag - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Mieke Kester - WaarBenJij.nu 3e reisverslag - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Mieke Kester - WaarBenJij.nu

3e reisverslag

Door: miekevankester

Blijf op de hoogte en volg Mieke

13 Mei 2010 | Frankrijk, Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil

zo hier weer eenberichtje vanuit france. Hard werken maar gelukkig wel al een dagje vrij gehad we hebben evne hte dorp verkend en hebben lekker alles rustig aan gedaan.Dat is ook de enige dag dat het hier eindelijk een beetje lekker is geweest. Nu is het hier koud en ik wacht met mart op een paar extra truien . De was oen heb ik ook voor het eerst inmijn leven gedaan haha... ik ben verwend he (a) maar dankzij floor is alles dezelfde kleur en ook niet gekrompen haha.
nouja ik heb eigenlijk neit veel meer te vertellen. tot de volgende keer maar weer
-xxx- Mieke

• 14 Mei 2010 - 11:32

Annnemiek:

Hehehe jij en wassen ^^
    Haha xD wou dat ik het kon zien :p

Kus (L)

• 14 Mei 2010 - 11:46

Trees En Marloes:

Hee avonturier!!

En heb je het plaatselijke -bruisende- nachtleven al ontdekt? Of is zélfs daar geen tijd voor door het harde werken?!
    Vandaag is het hier eindelijk ook een beetje lekker weer, Martin Bril zou zeggen dat het een rokjesdag is;) Nou nog heel veel plezier daar in France!!:)

Liefs, Trees en Marloes

• 14 Mei 2010 - 14:28

Denise:

Hahaa, kleren niet gekrompen ??? xD

Misje schatje xx

• 16 Mei 2010 - 16:36

Oom Jan En Oma:

We hebben de reisverslagen met veel belangstelling gelezen. Het is allemaal best even wennen : voor jou maar ook voor ons.

Vriendelijke Groet,
    Oom Jan en oma.

• 17 Mei 2010 - 16:09

Larissa:

Ahg,,, denk je naar Frankrijk te gaan,, word het er ook slecht en koud weer..!!:(

Ik hoop dat het nu al wat beter weer is..!!

Kus(L)

• 19 Mei 2010 - 18:51

Judy:

Heej Mieke,
    Alles goed?!:) Ik hoop dat je het nog een beetje naar je zin heb is het al een beetje warmer!!!, ik hoop het wel. Je maak wel lange dagen zeg! Heel veel succes en geluk ook met het wassen!:) xxxx Judy

• 22 Mei 2010 - 19:32

Jannie:

Bij deze temperaturen is de was vast geen probleem meer. Nu heb ik extra truien gestuurd, en wordt het allen maar mooi weer.