een kort berichtje - Reisverslag uit Triánta, Griekenland van Mieke Kester - WaarBenJij.nu een kort berichtje - Reisverslag uit Triánta, Griekenland van Mieke Kester - WaarBenJij.nu

een kort berichtje

Door: miekevankester

Blijf op de hoogte en volg Mieke

16 Juni 2011 | Griekenland, Triánta

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje. Mijn ouders zijn ondertussen gearriveerd en we zijn verhuisd.
Mijn ouders hebben een leuk optrekje een stukje verderop, maar goed te doen met de fiets die ik af en toe leen van mijn collega.

Op de dag dat mijn ouders kwamen hebben we moeten verhuizen. De dag daarvoor kwam een collega van het internationale team ons vertellen dat we binnen nu en 2 a 3 uur moesten verhuizen. Maar wij hadden gewoon programma, dus we hebben onze leidinggevende gebeld en die heeft kunnen regelen dat we de volgende dag konden verhuizen.
Het appartement waar we in zitten is wel ok. Gelukkig iets groter als de hotelkamer waar we afgelopen maanden hebben gezeten. Alleen de eerste dag hadden we al gelijk 2 kakkerlakken. Gelukkig hebben we een hele lieve collega bereid kunnen vinden om de kakkerlakken eruit te gooien.

Afgelopen dinsdag hebben mijn ouders een auto gehuurd en zijn we naar Lindos geweest lekker de toerist uithangen. Heerlijk weer wat foto’s gemaakt. En op de ezel naar boven.

Dit was eigelijk al weer mijn week.
Ik spreek jullie weer !

Oja er staan weer nieuwe foto's op :

Adio Mieke,

• 16 Juni 2011 - 18:45

Angela:

Bonjourrrrr Miekjee!!
    Lekker Lekker dat je een grotere kamer hebt!!:D Is het verder allemaal naar je zin?? Heb je leuke collega's, leuke kindjes?? Morgen komt DE brief thuis... Spannend!!
    Lieffs xx

• 19 Juni 2011 - 09:01

Marloes En Trees:

Hoi Griekse Godin,
    Je leeft wel als godin in Griekenland.
    Jaloersmakend!
    Je weet wel wat voor opleiding je gekozen hebt. Alleen al voor de reizen is het de moeite waard.
    Doe je ouders de groeten en veel plezier met elkaar.

• 27 Juni 2011 - 13:54

Hans:

Mieke,
    Het was superleuk bij jou,We hebben een mooie vakantie gehad en vonden het leuk jou eens aan het werk te zien met die kids.Intussen zijn we weer thuis en hier is het dus ook gewoon 30 graden.Met dat verschil dat ik hier in die hitte nog moet werken ook.
    Bedankt voor de leuke tijd en nog veel succes de komende tijd.
    Groetjes papa