Ik leef nog hoor !! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Mieke Kester - WaarBenJij.nu Ik leef nog hoor !! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Mieke Kester - WaarBenJij.nu

Ik leef nog hoor !!

Door: Mieke van Kester

Blijf op de hoogte en volg Mieke

25 Augustus 2011 | Griekenland, Athene

Hoi allemaal,

Hier weer een berichtje na lange tijd. Het is intussen eind augustus en dat betekend voor ons dat het hoogseizoen aan het aflopen is. Voor ons is het nooit hoogseizoen geweest maar toch, we gaan nu nog een rustige tijd tegemoet. Begin juli hebben wij 1,5 week een stuk of 20 kinderen gehad en dat maakt het werk leuk, daar krijg je tenminste energie van terug. Daarna is het afgelopen ,natuurlijk hadden we elke dag wel een aantal kinderen maar als er 10 kinderen waren dan was het veel.

Gelukkig heb ik nog steeds een super gezellig team en kunnen we nog een beetje de lol erin houden want van de kinderen moet je het niet hebben.

Zondag gaat het grootste deel van ons Nederlands personeel naar huis en gaat het weer erg rustig worden. Vanaf vandaag hoef ik ook nog maar 5 weken en dan kom ik ook weer gezellig naar huis om bij te komen van de drukke tijd die ik hier heb.

Afgelopen zaterdag op zondag nacht werden we ineens wakker gemaakt omdat er brand was, en er werd gezegd dat we moesten gaan schoonmaken. Wij uit bed en helemaal verbaasd eerst dachten we dat het een grap was maar omdat er meer mensen liepen zijn we toch maar naar het hotel gelopen. Toen bleek daar dat er brand was geweest in de open keuken van het restaurant door een frituurpan die nog aanstond. Het was helemaal zwart uitgeslagen en doordat alle lucht in de airco was gevlogen was alles door het hele restaurant helemaal vies en moesten wij dat schoonmaken. Na een uur schoonmaken konden we gelukkig verder slapen ondertussen was het kwart over 5. Dus die nacht haast niet geslapen. De volgende ochtend hebben ze het ontbijt in een ander restaurant gedaan en 2 dagen later smeren ze er verf overheen en is het allemaal weer goed, en gaat het weer open. Nu is het nog steeds als we het restaurant binnen komen dat we een brandlucht ruiken.

Afgelopen dinsdag ben ik samen met Sandra een dagje naar het grote waterpark van Rhodos geweest. Het was echt super gezellig, heerlijk weer (zoals altijd hier ). Daar heb je tenminste meer glijbanen als de 5 glijbanen die we bij ons hotel hebben. Heerlijk om van de hoogste en snelste glijbanen te gaan , maar Sandra was het niet helemaal met me eens hahaha.
We hebben dinsdag ook een planning gemaakt van alles wat we nog willen doen we moeten ons er strak aanhouden want anders kunnen we het al niet meer doen. De tijd gaat ineens weer zo snel.
Ik heb al mijn vlucht gegevens al binnen ik vlieg 29 september ’s nachts. ( best wel een rot tijd).

Ik heb foto’s online gezet van juni, juli en augustus.:

Mis jullie , maar ben bijna weer thuis!
Xxx Mieke

• 25 Augustus 2011 - 21:18

Krisss:

Eindelijk weer n verhaaltje ;) Fotoos zien er goed uit. Veel plezier nog, geniet van de laatste weekjes want voordat je het weet sta ik opeens voor de deur :P
    xx

• 26 Augustus 2011 - 07:33

Jannie:

Leuk weer een verhaaltje,kan alleen je foto's niet openen.Nu kun je gaan aftellen het schiet al op.
    gr Jannie

• 26 Augustus 2011 - 07:43

Trees:

Jij bent een van de weinige die zo'n lange zomer heeft gehad. Maar zo'n brand is dan toch wel weer erg van de warme. Gelukkig is alles goed afgelopen.
    Het eiland zal je inmiddels wel door en door kennen. Nog 5 weken de kans om een scootertje te huren en lekker op pad te gaan. Geniet er nog van. groetjes Trees

• 26 Augustus 2011 - 11:57

Larissa:

Yeah! eindelijk weer een verhaaltjee..!:D

Leuke foto's en vooral lekker weer...!:p Kan je niet wat zon mee naar Nederland nemen eind september?

Geniet nog van de laatste weken en voor je het weet ben je weer thuis!

xx

• 26 Augustus 2011 - 15:29

Judy:

Heej, het is alweer een tijdje geleden! Maar gelukkig dat alles goed gaat en dat je het nog steeds naar je zin hebt!:) Gaat echt snel de tijd eind van de maand ben je weer terug:)!!
    Als je weer terug ben spreken we snel weer een keertje af!
    Tot snel!! En geniet er nog van de laaste paar weken xxx Judy

• 05 September 2011 - 13:32

Vera :

Heee Miek!
    Gelukkig dat je nog leeft! Hoop dat je nog wat kinderen krijgt, maar anders veel tijd om leuke dingen te doen toch? Veel plezier je laatste maand en geniet nog ff van het mooie weer!
    xxx