't is net vakantie hier....! - Reisverslag uit Triánta, Griekenland van Mieke Kester - WaarBenJij.nu 't is net vakantie hier....! - Reisverslag uit Triánta, Griekenland van Mieke Kester - WaarBenJij.nu

't is net vakantie hier....!

Door: miekevankester

Blijf op de hoogte en volg Mieke

05 Juli 2011 | Griekenland, Triánta

Haai allemaal,

Ben ik weer met een berichtje uit Rhodos. The place to be!
Heerlijk weer zo'n 35 graden en al meer als een maand geen druppel regen gezien, dat helpt wel mee aan her vakantie gevoel dat je hier moet hebben.

Ondertussen zijn mijn ouders z'n 1,5 week weer naar huis, ik heb een super leuke tijd met ze gehad en vond het zuper om te laten zien wat ik hier allemaal doe. Tussendoor en op mijn vrije dagen ben ik veel bij ze geweest. Nu moet ik het voor de rest van het seizoen weer alleen doen, nouja met de rest van het team.

Afgelopen donderdag en zondag zijn de laatste TUI collega's aangekomen, nu is het team helemaal compleet, natuurlijk heeft ieder zijn eigen ding maar stappen en andere leuke dingen is wel heel leuk om te doen met een grote groep.

Vandaag zijn we een heerlijk dagje weg geweest. Een scooter gehuurd en gaan. Het is heerlijk om gewoon te gaan zonder plan en te zien waar we uitkomen. Natuurlijk zijn we in de tussentijd wel de weg een keer kwijtgeraakt maar ach het eiland is toch niet zo groot hahah. We hadden met zijn 3e 2 scooters. Het is nu het wat drukker wordt heerlijk om even helemaal weg te zijn en niemand tegen te komen van het hotel.

Ook hetr thoogseizoen is begonnen , iedereen is binnnen. Afgelopen maandag hadden we al 18 kinderen en s avonds hebben we al z'n 25 kinderen met de mini dissco, dus nu mogen we eindelijk aan de slag.

Haha wordt ik net door mijn collega geroepen, moest ik even eenn beest weghalen. hij was z'n 10 cm dus vee;l te groot en kon vliegen. Heb maar net even mijn angsten overwonnen. Keihard gegild maar hijs wel uit het appartment.

Nou ik spreek jullie vast snel weer ..!

xxx Mieke

  • 06 Juli 2011 - 07:28

    Oma:

    Ik heb je verslag gelezen en volgens mij is het voor jou meer vakantie als werken.Geniet ervan je bent maar een keer jong!!!
    Groetjes Oma DE Lier

  • 17 Juli 2011 - 09:21

    Judy:

    Heej mieke:)
    Tijdje geleden weer dat ik wat heb gemaild!! Maar het klinkt wel echt super, hier in nederland heeft het flink geregend, dus 35 graden is om jaloers op te worden! Heel veel plezier nog en geniet ervan!
    xxx

  • 17 Juli 2011 - 09:29

    Trees:

    Hoi Mieke,
    De verhalen klinken wel lekker zomers. Geniet er maar van, want hier spoelen we ondertussen weg. Wie weet komen er nu extra vakantiegangers naar Griekenland toe.
    Merk jij iets van de onrusten in Griekenland over de bezuinigingen?
    Groetjes Trees

  • 14 Augustus 2011 - 21:11

    Kitty:

    hey mieke, het is ondertussen wel even geleden dat je geschreven hebt.
    Ik hoop voor je dat er flink wat toeristen op Rhodos zijn aangekomen, dat maakt jouw werk wel leuker, he?
    Anouk heeft ondertussen haar rijbewijs gehaald. Nog 1 weekje vakantie en dan beginnen de scholen hier weer. Nog veel plezier en geniet maar lekker van het mooie weer!
    doei, groetjes van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 19794

Voorgaande reizen:

06 Juli 2012 - 21 Augustus 2012

Werken in Hurghada, Egypte

01 December 2011 - 15 April 2012

Stage Kappl, Oostenrijk

24 April 2011 - 30 September 2011

Stage Rhodos, Griekenland

30 April 2010 - 15 September 2010

stage in Frankrijk

Landen bezocht: