hoogseizoen? - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Mieke Kester - WaarBenJij.nu hoogseizoen? - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Mieke Kester - WaarBenJij.nu

hoogseizoen?

Door: Mieke van Kester

Blijf op de hoogte en volg Mieke

24 Juli 2011 | Griekenland, Athene

Calispera mensen,

Hier na ik geloof wel een lange tijd een kort berichtje. Eigelijk om nog een keer te vertellen dat het super goed met me gaat.
Het weer werkt in iedergeval heerlijk mee. Elke dag rond de 35 a 40 graden, vandaag zelfs 44 graden pfff... daar mogen jullie daar in Nederland voor bidden en wij hebben het gewoon haha. Het verschil moet er wezen.

Ze zeggen dat het hoogseizoen is maar we merken er niet veel van het is onwijs rustig in de kidsclub. We zitten momenteel met 3 entertainers op 5 kinderen, waar de kinderen zijn geen idee. Elke dag maar weer afwachten of er kinderen komen en vaak zijn het de zelfde. Dus wij vervelen ons best wel maar ja we doen het ermee, gelukkig is het erg gezellig in het team.

De gezelligheid is ook over het hele hotel we beginnen steeds meer coltact te krijgen met het barpersoneel en de verschillende kidsclubs. We zitten nu met al het personeel in een appartementencomplex waar je niet normaal doorheen kan lopen zonder 3x Hallo gezegd te hebben. Dus dat is altijd wel gezellig om even een praatje te maken. Helaas gaat ook bijna iedereen begin of half september weer naar huis. Dus het gaat een hele stille en rustige tijd worden in het hotel.

De stakingen zijn ook niet te doen het is nu al bijna dat alle taxi’s staken dus dat is dus ook niet stappen voor ons :’(. Taxi chauffeurs zetten gewoon hun taxi midden op de weg en houden ook andere auto’s en touringcars tegen. Alleen maar om hun punt te maken, maar nu heb ik weer gehoord dat Griekenland weer flink gevoed wordt door de rest van de EU dus hopen dat het hier rustig blijft. En natuurlijk hopen dat de stakingen niet uit de hand lopen en ik naar huis moet. Ik zou gek worden als dat zou gebeuren.

De muggen hier zijn ook verschikkelijk, ik moet me nog elke dag insmeren tegen de muggen. En ondertussen liggen mijn benen ook flink open van het krabben.

Nou ik geloof dat jullie nu wel weer genoeg weten haha…. Voor de rest loopt alles op rolletjes.

Adio
Xx Mieke

  • 24 Juli 2011 - 19:24

    Larissa:

    Hee..:D

    Leuk weer een verhaaltje! heb ik weer wat te doen..:) Goed om te horen dat alles goed is en dat je het erg naar je zin hebt. Jammer dat er zo weinig kinderen zijn, hopen dat er de aankomende weken meer kinderen komen. Het noorden van nederland heeft nuook vakantie gekregen!

    Leuk om te horen dat je ook veel contact heb met andere collega's etc. dat is altijd wel erg gezellig!

    Nou meis geniet er nog van! voor je het weet is het weer eind september!

    Al lekker bruin geworden?

    liefss!

    xx

  • 25 Juli 2011 - 11:52

    HANS:

    Mieke,
    Vanuit Zwitserland lees ik jou bericht.
    Groetjes Papa,Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 19791

Voorgaande reizen:

06 Juli 2012 - 21 Augustus 2012

Werken in Hurghada, Egypte

01 December 2011 - 15 April 2012

Stage Kappl, Oostenrijk

24 April 2011 - 30 September 2011

Stage Rhodos, Griekenland

30 April 2010 - 15 September 2010

stage in Frankrijk

Landen bezocht: