weer eens een berichtje - Reisverslag uit Triánta, Griekenland van Mieke Kester - WaarBenJij.nu weer eens een berichtje - Reisverslag uit Triánta, Griekenland van Mieke Kester - WaarBenJij.nu

weer eens een berichtje

Door: miekevankester

Blijf op de hoogte en volg Mieke

11 Juni 2011 | Griekenland, Triánta

Calimera allemaal,
Ti kanis ? (of hoe je dat dan ook schrijft)
Jaja ik begin al wat grieks te leren. Hallo allemaal. Ik dacht eens een keer weer mijn grote verhaal op internet te zetten. Uhm…. Waar zal ik beginnen.
Bij een paar weken geleden, we zaten een film te kijken we hoorde wat toen bleek dat er een hele grote kakkerlak op onze kamer te zitten. Wij gillen met zijn 2e rond een uurtje of 12. Niemand komt ook op het idee om te gaan kijken. Uiteindelijk hebben wij de deur open gezet en weggejaagd. Daarna zijn we gaan slapen maar mijn collega Sandra kon geloof ik niet zo goed slapen veel te bang dat hij nog niet weg was.

Vorige week dinsdag op onze vrije dag zijn we naar de oude stad van Rhodos geweest . Het is daar wel iets te toeristisch , want wij liepen een pleintje op met allemaal restaurantjes we waren nog niet eens van plan om iet te gaan eten maar er kwam al drie verschillende obers: “GIRLS”. Die wilde ons wel als klanten hebben vooral mijn lieve collega met haar blonde haar. We hadden om ze af te schudden gezegd dat we misschien wel terug kwamen. Laten bleek dat we weer terug over dat plein moesten, toen zijn we heel hard gaan lopen om maar zo snel mogelijk van ze af te zijn. De rest van de dag hebben we in de oude en de nieuwe stad gespendeerd. Lekker shoppen hoort er ook wel bij natuurlijk!

In die week hebben we er ook een nieuwe collega bij gekregen. Stefanie. Ze kwam donderdag ’s avonds aan bij het hotel. We hadden ’s ochtends al een poster gemaakt met Stefanie welkom in het kidsworld team. Daarna was het natuurlijk weer drama met het krijgen van een kamer. Ze zou bij ons op de drie persoonskamer moeten, maar daar waren niet genoeg bedden. Toen heeft ze 1 nacht in een andere hotelkamer gelegen. En is ze de volgende ochtend verhuisd naar onze kamer. Daar hadden ze aan het eind van de middag een klein rot opklapbedje neergezet. In de hoop dat we snel zouden verhuizen. Want dat zijn we nog steeds niet.!

Afgelopen dinsdag hebben we een scootertje gehuurd en zijn we op pad gegaan. We wilde in eerste instantie naar Lindos , maar dat was volgens onze reisleiding toch iets te ver. Dus we zijn de weg naar Faleraki gaan volgen. Echt leuk om eindelijk eens wat meer van het eiland te zien anders zit je toch maar op 1 plek. We zijn een heel stuk door het binnenland van Rhodos gegaan, daarna hebben we een heel stuk kust gevolgd, om vervolgens op het strand van wat we dachten dat Faleraki was. Toen we terug wilde gaan wilde we een toeristische route nemen. Dus wij dat helemaal uitgezocht. Later toen we op de scooter zaten beek dat we al een heel stuk veder waren gereden dan Falaraki. Uiteindelijk reden we op z’n 10 minuten afstand van Lindos. In verband met te weinig tijd zijn we niet doorgereden, maar we willen dat nog wel een keer gaan doen.

Mijn ouders komen morgen. Ik heb er heel veel zin in ! Dat wordt echt super gezellig.
Vandaag hebben we ook te horen gekregen dat we eigenlijk binnen nu en 2 a 3 uur moest verhuizen naar het appartement verder op. Gelukkig hebben we kunnen regelen dat we morgen pas de hotelkamer uit moeten. Dan gaan we alles met auto’s naar het appartement brengen. Ik ben echt wel benieuwd naar het appartement want ik ben er wel aan toe om mijn eigen plekje te kunnen creëren. Ok we moeten waarschijnlijk ook eind augustus weer verhuizen maar het is wel fijn dat we niet in onzekerheid hoeven te leven. Ik had namelijk al 2 weken mijn koffer ingepakt en leefde echt vanuit mijn koffer dat is echt vervelend. Nouja we zullen wel zien of het wat wordt.

Nou nu zijn jullie ook op de hoogte van al mijn belevenissen hier in de Boes Boes van Griekenland. !

Heel veel kusjes vanuit Rhodos
Mieke van Kester

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 19795

Voorgaande reizen:

06 Juli 2012 - 21 Augustus 2012

Werken in Hurghada, Egypte

01 December 2011 - 15 April 2012

Stage Kappl, Oostenrijk

24 April 2011 - 30 September 2011

Stage Rhodos, Griekenland

30 April 2010 - 15 September 2010

stage in Frankrijk

Landen bezocht: