veel te weinig kinderen - Reisverslag uit Triánta, Griekenland van Mieke Kester - WaarBenJij.nu veel te weinig kinderen - Reisverslag uit Triánta, Griekenland van Mieke Kester - WaarBenJij.nu

veel te weinig kinderen

Door: miekevankester

Blijf op de hoogte en volg Mieke

23 Mei 2011 | Griekenland, Triánta

Hier weer een berichtje vanuit Rhodos!
Super lekker weer, z'n 27 graden eindelijk genoeg om helemaal bruingebakken terug te komen.

Zowieso als mijn ouders hier komen zullen ze me niet meer herkennen, ik ben veel te bruin dan.

Vanavond weer een avondje vrij gehad. De kinderen zijn ver te zoeken hier. Nu hebben we 1 kindje van 3 jaar die niet heel veel in de kids club komt. Dus voor ons wel lekker rustig. Het werk rond en in de kidsclub begint een beetje op te raken dus we zijn denk ook wel weer toe aan kinderen.

Van de week was de kidsclub zelfs nog overstroomd. Er lag over heel de kidsclub een laag van 2cm op de vloer en alles moest hooggezet worden. Gelukkig was het allemaal de volgende dag ineens weg. Nu maar hopen dat het hier niet meer regent.

Voor de rest heb ik nog een uitstapje om naar uit te kijken. We hebben kunnen regelen dat we volgende week mee konden op jeep safari, echt super leuk! En we hebben nog wel wat dingen die we willen doen.

Voor de rest heb ik even niet zo veel meer te melden dus ik sluit af. DOOEI

-xxx- Mieke

• 24 Mei 2011 - 10:36

Trees:

Nog even en hier barst de vakantie los, dus geniet nog maar even van de rust.
    Je hebt dan ook lekker de tijd als je ouders op bezoek komen. Je zou ze natuurlijk ook het kinderprogramma aan kunnen bieden, maar ja...of ze dat willen?

• 27 Mei 2011 - 11:27

Els En Wim:

Hoi Mieke
    We wensen je veel plezier op Rhodos. De kinderen komen vanzelf wel in het hoogseizoen, geniet nu nog maar even van het vakantiegevoel,
    Succes met alles van Els en Wim