eindelijk zon !! - Reisverslag uit Triánta, Griekenland van Mieke Kester - WaarBenJij.nu eindelijk zon !! - Reisverslag uit Triánta, Griekenland van Mieke Kester - WaarBenJij.nu

eindelijk zon !!

Door: miekevankester

Blijf op de hoogte en volg Mieke

17 Mei 2011 | Griekenland, Triánta

haai allemaal,

een kort berichtje uit Rhodos. Waar ik voorlopig nog zit!!

De rust is weer weder gekeerd. De kidsclub is zo goed als verlaten nog maar 1 kindje die alleen 's avond een hjalf uurtje wil komen. Dus we zijn uit verveling maar gaan poetsen. Het is ook wel erg nodig. We beginnne met spullen uitzoeken weggooien wat niet meer goed is en schoonmaken wat we nog kunnne gebruiken.

De vakanties zijn voorbij dus de meeste nederlanders zijn vertrokken. En dat vertrek lag voor 1 kindje wel gevoelig. Het was een leuk meisje die absoluut niet naar huis wilde en later ook dit werk wilde gaan doen. De kwam ons huilend in de armen vallen. Nou dat is wel het mooiste compliment die wij kunnen krijgen dan heeft iemand het in iedergeval bij ons naar haar zin gehad.

Eindelijk begint de zon zijn werk te doen en kunnen wij ook genieten. Vandaag zijn we naar het strand geweest, nou je raad het al zo rood als een kreeft. Maar dan altijd nog blijven denken dat het vanzelf bruin wordt. Nu proberen we ook zo veel mogelijk buiten te werken. Om ook zo een beetje bij te kleuren en dat hebben we ook wel heel erg nodig hoor.

Vanavond heerlijk gegeten en we beginnen onze contacten al te leggen hier . Zo krijg je toch een goedkoop etentje voor €8 voor elkaar. Daar moet je toch echt cantacten voor hebben. Al hoewel het eten hier niet al te duur is vaak ben je rond de 15 euro wel klaar.

De boodschappen in dit toeristen gebied zijn wel echt heel duur je betaal zo 3.80 voor een potje pasta. We hebben vandaag een grotere supermarkt gevonden en daar is alles een stuk betaalbaarder.

Vandaag zijn we ook maar naar de wasserette geweest alle kleding ruiken na een week of 3 weer lekker fris. We hebben het tussendoor wel met de hand gewassen maar dat is lang niet zo lekker als met de machine. En nu maar hopen dat we in ons appartement wel een wasmachine hebben.

voor meer foto's : https://picasaweb.google.com/miekemikkie/RhodosStage#

Xx Mieke

• 18 Mei 2011 - 12:08

Jannie:

Hallo Mieke, prachtige foto's op picasaweb.Je kunt wel zien dat jullie het naar je zin hebben.

• 18 Mei 2011 - 12:42

Denisee:

Heei schatje,

Leuk weer een berichtje van je te lezen,
    Haha, gelukkig is het nu al beter weer!
    Mooie en leuke foto's, ziet er leuk uit.

Dikke kus,

Denisee.

• 22 Mei 2011 - 12:22

Jur En Rieky:

Leuke foto's Miek.
    Ziet er allemaal geweldig uit. Lijkt me leuk om in die tent een groep te vermaken.