weer een berichtje vanuit Rhodos - Reisverslag uit Triánta, Griekenland van Mieke Kester - WaarBenJij.nu weer een berichtje vanuit Rhodos - Reisverslag uit Triánta, Griekenland van Mieke Kester - WaarBenJij.nu

weer een berichtje vanuit Rhodos

Door: miekevankester

Blijf op de hoogte en volg Mieke

10 Mei 2011 | Griekenland, Triánta

Jassu allemaal,

Hier weer een berichtje uit het wat minder zonovergote Rhodos. Denk je naar het mooie weer te gaan gaat het mooie weer naar Nederland wat heb ik daar nou aan.

We wilde vandaag lekker bakken op het strand want dat kleurtje hebben wij wel nodig. We hebben veel dingen binnen en als we naar buiten gaan zijn het vaak de kinderen die zeggen dat het te warm is of dat ze dorst hebben.
Zo kom ik natuurlijk nooit aan mijn kleurtje, geen beginnen aan dus.!

Maar nu bleek het slecht weer te zijn , nouja slecht voor griekse begrippen ik loop nog in een hempje en een korte broek maar niet echt strandweer. Dus de plannen moesten aangepast worden we gaan nu weven internetten en daarna gaan we met de bus even Rhodos-stad onveiliog maken en genieten van het echte griekse leven .!

Voor de rest loopt hier al aardig alles op rolletjes het werk is ontzettend leuk en en zijn nu nog genoeg kinderen om een programma mee te draaien straks als alle vakanties over zijn ben ik benieuwd wat is nog te doen is.

Ons nieuwe thuis is daarintegen niet echt een succes. Het is zo gehorig als wat en iedereen komt op een andere tijd thuis en gaat op een andere tijd weer weg dus je blijft wakker, maar ach we doen het er maar mee en ik hoop dat we over een week of 3 gewoon lekker naar ons appartement kunnen en er dat wel iets meer rust is.

Mijn grieks begint al een beetje te komen. We proberen zoveel mogelijk op te pakken van het personeel in het hotel en dat dan in de praktijk te brengen maar het blijft een biezare taal erg bijzonder al die woorden.

Over een week of 3 komt er nog een collega bij en dan gaan we het hier nog meer op stelten zetten. En waarschijnlijk heeft in het hoogseizoen ook het internationale team op dinsdag vrij dus dan gaan we gezellig met zijn alle stappen ofzo, dat komt wel goed !

Ik ga er weer vandaag nog even kijken waar ik nou eigenlijk voor 5 maanden woon.
DOEGG!!

xx
Mieke

  • 11 Mei 2011 - 06:39

    Katja:

    Hee Mieke,

    Dat klinkt wel alsof je het leuk hebt!!! Veel plezier nog daar en werkse;) Wij genieten wel van het zonovergote weer hehe :)

    Liefs!

  • 13 Mei 2011 - 10:21

    Stefanie:

    "Over een week of 3 komt er nog een collega bij en dan gaan we het hier nog meer op stelten zetten" haha, nou nou. Zo erg ben ik nou ook weer niet hoor, maar ik kan niet wachten. Ik heb dr dan ook in iedergeval veeeel zin in!!

    tot over 3 weekjes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 19794

Voorgaande reizen:

06 Juli 2012 - 21 Augustus 2012

Werken in Hurghada, Egypte

01 December 2011 - 15 April 2012

Stage Kappl, Oostenrijk

24 April 2011 - 30 September 2011

Stage Rhodos, Griekenland

30 April 2010 - 15 September 2010

stage in Frankrijk

Landen bezocht: