1e dagje vrij - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Mieke Kester - WaarBenJij.nu 1e dagje vrij - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Mieke Kester - WaarBenJij.nu

1e dagje vrij

Door: miekevankester

Blijf op de hoogte en volg Mieke

03 Mei 2011 | Griekenland, Athene

hallo allemaal,

Hier ben ik weer om voor jullie verslag te doen.Op het eiland met erg veel wind.

Dacht ik vanochtend lekker uit te kunnen slapen staan mijn 2 collega's aan mijn bed van dat ik binnen 10 minuten moest inpakken omdat we moesten verhuizen naar een ander hotel. Dat is niet bepaald lekker wakker worden op je vrije dag...! maar ach. We zijn nu verhuisd en het is wel een stuk lelijker en kleiner, maar we doen het er wel mee. Het is de bedoeling dat we dan op 1 juni verhuizen naar het appartement een stukje verderop en waarschijnlijk in september moeten we weer verhuizen naar een hotelkamer.

Het weer is de ene dag beter dan de andere maar over het algemeen kan je hier wel in een korte broek lopen en een t-shirt.

We zijn vanaf zaterdag zijn we begonnen met het programma. Het is nog wel veel inproviseren want de hele kidsclub staat al helemaal vol met spullen en we kunnen het eigelijk nog niet zo goed opruimen. Dus we doen het maar met de materialen die we hebben.

Ik heb nu een internetcafé gevonden waar ik voor iets goedkoper kan internetten, maar het blijft duur.!

Nu lekker ons eerste dagje vrij en dan vanavond waarschijnlijk even lekker iets eten..!

Jullie horen nog wel van mij !!

-xxx- Mieke

• 03 Mei 2011 - 13:55

Denise:

Heei Schatje,

Leuk om dit te lezen, haha, je verhuisd wel veel in die 5/6 maanden, :)

Beetje jammer dat 't internetten zo duur is..

Kus,

Denise

• 03 Mei 2011 - 16:46

Lariss:

Hee schatj..

Leuk weer een verhaal!
    Jeetje mina je verhuist wel vaak zeg...! elke keer maar afwachten wat voor kamer je nu weer in te recht komt.

En lukt de kidsclub een beetje?

Hopen dat je straks in de appartement wel gratis internetverbinding hebt..!

Veel plezier nog!!

(K) Larissa

• 04 Mei 2011 - 03:08

Sonja De Ruiter:

Nou wat een belevenis weer Mieke. Wel gaaf hoor ! Maak er een mooie tijd van.

• 04 Mei 2011 - 19:59

Hello,:

Geniet van lekker reis

• 09 Mei 2011 - 11:05

Trees:

Hoi Mieke,
    Voor de temperatuur hoef je niet in Griekenland te zitten, in Burgh-Haamstede kunnen we ook heerlijk op het strand zonnen. Toch zal het op Rhodus verder wel een heerlijk vakantiesfeertje zijn.
    Vast een heerlijke belevenis voor je.
    Laat de kindertjes maar komen....om ze daarna weer heerlijk met de ouders mee te geven.
    Mieke veel plezier en ik ga je belevenissen volgen.
    groetjes Trees.