eerste paar daagjes - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Mieke Kester - WaarBenJij.nu eerste paar daagjes - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Mieke Kester - WaarBenJij.nu

eerste paar daagjes

Door: miekevankester

Blijf op de hoogte en volg Mieke

26 April 2011 | Griekenland, Athene

hallo allemaal,

even een klein berichtje vanuit griekenland. Ik ben zondagavond hier aangekomen en we zitten tijdelijk in het hotel zelf en we zullen waarschijnlijk volgende week verhuizen naar een appartement waar we ook met met internatrionale team zitten.
Hier is het tot nu toe nog heel mooi weer wel jammer van de wind maar in de zomer ook wel lekker.
Het is een mooi luxe hotel en het eten is wel te doen maar of het voor 5 maanden te doen is zullen we zien.
De kids club is erg mooi groot met een groot podium waar het internationale team heel erg jaloers op is. Het moet echt nog wel schoongemaakt worden. Ik heb het ook niet zo op die beesten die daar allemaal kruipen. De eerste beginselen zijn er en dan moeten we als het kan zaterdag beginnen met het eerste weekprogramma. Het is nu vooral zo veel mogelijk voorbereiden zover het kan. Ik hoop dat alles klaar is voordat we de kidsclub moeten gaan draaien.

Voor de rest zie ik wel en ga ik er lekker van genieten. Ik ga afsluiten en ik hoop dat we in ons appartement wel internet hebben ipv 3 euro per half uur ..!

xx vanuit Rhodos
Mieke

  • 26 April 2011 - 13:00

    Dops:

    Hee sgat! Leuk dat je ff bericht heb achtergelaten!
    Hopelijk heb je idd internet!

    Spreek je nog wel via de sms hoor!

    Kusje! En I Believe In You x

  • 26 April 2011 - 13:00

    Jannie:

    Mieke veel succes en geniet ervan.

  • 26 April 2011 - 16:26

    Lariss:

    Hee miek!

    Leuk je eerste berichtje te lezen!:D
    Wow 3 euro internet voor een half uur hoop idd dat je volgende week internet heb!!

    haha wel toevallig van Billy,, hij is best wel oud toch? (zei me ma)

    Heel veel plezier en geniet lekker van het lekkere weer!!

    Xxx

  • 26 April 2011 - 16:57

    Jur En Rieky:

    Ha die Mieke,
    Leuk om weer een berichtje van je te lezen.
    Gek idee eigenlijk dat je zo maar 157 dagen weg bent van hier.Wij denken dat jij je daar prima gaat vermaken.
    Het leuke van deze tijd is dit soort internationale stage.Ooit heb ik ( Jur) een stage gelopen in Groningen.Dat was toe ook al heel wat.
    Mieke, geniet er van.Rieky en ik wensen je 157 heerlijke dagen toe

  • 26 April 2011 - 17:44

    Vera:

    Hee miek!
    Gelukkig dat je goed bent aangekomen! Ik hoop dat het heel leuk wordt! Maar dat gaat vast wel lukken!
    K miste je wel ff met pasen hoor ;) heb jij nog paaseieren gezocht op Rhodos? :p
    Veel succes daar!

    Xxx

  • 27 April 2011 - 13:42

    Fleur:

    hoi mieke
    ik ben bij oma
    ik zie dat het niet zo mooi weer was
    nu bij ons ook niet maar dindsdag en maandag en zondag was het pragtig weer.groetjes fleur

  • 29 April 2011 - 20:23

    Elly:

    Hoi Mieke, gefeliciteerd met je verjaardag.
    maak er een leuk feest van op Rhodos,groetjes uit Halsteren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 19791

Voorgaande reizen:

06 Juli 2012 - 21 Augustus 2012

Werken in Hurghada, Egypte

01 December 2011 - 15 April 2012

Stage Kappl, Oostenrijk

24 April 2011 - 30 September 2011

Stage Rhodos, Griekenland

30 April 2010 - 15 September 2010

stage in Frankrijk

Landen bezocht: